2012. január 5., csütörtök

Oregáno !!


Boldog Új Évet kívánok mindenkinek ! Amiért billentyűzetet ragadtam az egy érdekes gyógyulásunk. Hátha más is hasonló cipőben jár és lesz kedve kipróbálni . Nagyon beteg voltam, torokgyulladás , gégegyulladás, iszonyú köhögés ahogy az kell. Próbáltam homeopátiás gyógyszerrel, ahogy szoktam, nem jött rendbe. Csillagnál olvastam régebben az oregáno olaj pozitív hatásairól itt.Az oregánó a természet antibiotikuma, baktériumölő hatása a penicillinével vetekszik. Ráadásul az ára jóval alacsonyabb, mint némelyik gyógyszeré. Főleg a cserepes fűszernövényé. Nekem is csak oregáno növényem van itthon, így azt rágcsáltam nyersen 4x5xnaponta. Ittam a 2000mg C vitamint és kerültem minden cukros dolgot. Jelentem működik. Azóta már Gergőt is elkapta a takonykór nála lámpázni is kellett+ C vitamin, de nála is működik. Neki mézzel kevertem össze, a jobb csúszás meg a kevesebb nyafogás érdekében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése