2012. november 28., szerda

Erdei fenyő szappan

kakaós, borsmentás szappan darabokkal díszítve. A nyáron főztem kakaós, borsmentás szappant meleg eljárással, kicsit több folyadék ment bele így nem lett túl szép, a száradás után sem. Viszont igen jó lett, sok- sok értékes anyag ment bele, kár lenne érte . Szépen felszeleteltem vékony csíkokra és várta az idejét. Erdei fenyős frissítő szappan készült, nagyrészt olivaolaj kisebb rész kókuszzsírral,kecsketejsavó a lúgoldófolyadék. Nagyon szeretem használni, mert minden bőr tipust jól ápol.Jó sok, plusz olivaolajat kapott,hiszen a zöld színt olivaolajas spenót és sóska macerátummal értem el.'00%-os erdei fenyő és pici 100%-os borsmenta illóolajjal illatosítottam. Jól habzó frissítő szappan a végeredmény normál és zsíros bőrre ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése