2010. október 10., vasárnap

Megszülett Balambér


Továbbra is sok minden készül az osztályunknak. Ez a kis manó és majd sorban a többi azért kell, mert a tanító nénik szerint /és szerintem is / könnyebb a kis elsősnek kiszámolni egy feladatot, elolvasni néhány betűt vagy kifejeznie magát ha van egy kis segítő figura a kezében. Balambér manó a szavakat tudja széttördelni hangokra, ezért van neki az a jó nagy kalapácsa. Lesznek még további manók és tündérek, sőt született két ceruzamanónk is az én két csemetémnek az írást segítendő. Szóval zajlik az élet. Kíváncsi vagyok mások milyen trükkel segítik az elsősöket , vagy nagyobbakat.Minden ötletet szívesen veszek.

2 megjegyzés:

  1. Ugye, tudtam én! A segítő kezek segítenek és nem a figyelmet vonják el! Ezeknek az aprócskáknak épp elég egész nap az iskolában, biztonságot nyújtanak az efféle kis figurák! Bár nem minden tanító néni gondolja ezt így! Sajnos...

    VálaszTörlés
  2. Szerencsések vagyunk , tudtam én. És még reggeli ölelés is jár mindenkinek a suliban tanító nénitől.

    VálaszTörlés