2010. október 6., szerda

Öltözékek fiúknak.




Több blogon láttam már férfi ingből készült kislányruhákat, irigy is voltam milyen jó a lányos anyukáknak , ilyen szépeket varrhatnak. Jelentem most már nekem is jó. Szétvágtam a fiúk régi pólóját és turiból szerzett férfi ingekből varrtam nekik új inget. Természetesen rajta a nevük kezdőbetűje. Annyira egyformák a csemeték gondoltam segítek egy kicsit a tanító néniknek. A legtöbb ruhájukon rajta van. / Az óvónénik is örültek neki anno ./ Az ingekhez kardigán is készült, baglyost kértek, ez lett belőle.

3 megjegyzés:

  1. Ügyes vagy, igazán szépek, és praktikusak lettek a fiúk ruhái.
    És biztos büszkék az anyura a fiúk:))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem te vagy az ikres tanító nénik álma! :D Ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen. És még mennyi minden készül !

    VálaszTörlés