2011. január 30., vasárnap

Győztem !!!!


Hogyan etessünk válogatós csemetéinkel húst és zöldséget tejmentesen c. versenyen indultam. Ha nálatok is fut ilyen verseny akkor ajánlok egy receptet: Készítünk 50 dkg kenyértésztát. Zsíron megpirítunk néhány gerezd fokhagymát összevágva, ráteszünk fél kg darált húst, és kb: 1/2 kg zöldséget vegyesen. Nálam ami a fagyóban volt, paprika, zöldborsó, zöldbab, répa , kukorica. Tettem rá biofűszert, sót és összefőztem. Megkóstolva, nem volt túl biztató .Látványra se. A kenyértésztát belesimítottam egy nagyobb tepsibe, megkentem paradicsom sűrítménnyel / gondoltam ez már nem ront rajta / rátettem a lecsöpögtetett szmötyit / ragut/. Be a sütőbe fél órát sült. Sajt helyett, kikevert Gergő öt tojást egy doboznyi rizstejszínnel, megsózta. Ráöntöttük az elősütött tésztára , amivel szerencsésen lepleztük a zöldséget és a húst, + még 15 percig sütöttük. Bocsánat a képért, élőben jobban néz ki és ami a lényeg mind elfogyott. Jó étvággyal ! Elégedetten ! Nyafogás nélkül! Szóval, vannak még csodák.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése